Khamis, 14 Januari 2010

SELAMAT DATANG KE BLOG LANINA

LANINA MARKETING (001295805-v),
sebuah syarikat milik tunggal Roslan Rahmat yang menjalankan jenis perniagaan membungkus, membekal, mengedar, menjual : Barangan/Perkakas Elektrik & Perabot kegunaan pejabat, Alat Tulis, Komputer Peribadi, Peralatan / Borang & Kertas , Alat / Perkakas Makmal, Pengaturcaraan Komputer (Pembinaan dan Pembangunan Perisian). Barangan Makanan dan Minuman.

Teras Perniagaan terbahagi kepada 2:
1) Pembekalan Kepada Badan Kerajaan/Swasta
2) Produk Makanan dan Minuman

1.) Pembekalan Kepada Badan Kerajaan/Swasta

Ketika ini, Lanina marketing telah membekalkan pelbagai barangan ke Badan Kerajaan dan Swasta seperti UPM, ITM, Parlimen Malaysia, Sekolah sekolah rendah dan menengah, kilang kilang, pejabat pejabat dan orang ramai.

2.) Produk Makanan dan Minuman

Mempunyai sebuah gerai di no 14, Medan Selera Bandar Utama, Batang Kali Selangor yang menjadi "Central Kitchen" untuk pemprosesan produk produk keluaran Lanina Marketing

antara produk dan jenama keluaran kami adalah:
  • Sandwich Ayam/Daging/Tuna berjenama Lanina Sandwich. (Sandwich ciptaan sendiri yang menggabungkan unsur murtabak, roti john, burger, oblong dalam satu bun)
  • Roti John Mini berjenama John Jr. (Roti john bersaiz kecil dan dipasarkan ke sekolah sekolah dan pasaran bajet)
  • Kacang Panggang berjenama Laa..Nina! (kacang Shandong, kacang tanah yang dipanggang enak dibawah bimbingan Jabatan Pertanian Hulu Selangor)

Pusat pengedaran:

Produk kami boleh didapati di Koperasi Hospital Pusrawi, jalan Tun Razak, KL diibu kota.

Selain dari itu, ketika ini, produk kami boleh didapati di Pasar Malam Bazaar@Maeps Serdang, Selangor. Sila layari http://www.meias.org/v2/ untuk maklumat lanjut.

Kami sedang giat meluaskan pusat pengedaran kami bermula dari daerah Hulu Selangor.

Ikuti perkembangan produk kami dari masa ke semasa.

Segala persoalan, boleh diajukan kepada saya, Roslan Rahmat di roslan.asmpabk@gmail.com atau sembang difacebook dengan klik pada ikon yang disediakan.

Berjumpa lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan