Khamis, 28 Januari 2010

Saluran Jualan Baru: Kolej Komuniti Selayang

Masuk hari nih ngan semalam, 2 hari aku dapat 4 tempat, purata 2 saluran sehari... eehhmmm bagus gak kalau dapat ikut mementum nih... cepat sikit nak break even.

Aku dah update senarai saluran jualan aku... tapi yang best hari nih kat Kolej Komuniti Selayang... selalunya aku cuma bawak balang kecik... tapi kali nih satu rak aku bawak! hehehe..

tempat letak barang aku lak strategik habis... sebelah cashier... tapi aku sikit nervous lak tadi... tangan asyik mengeletar jek... mana taknya, aweks aweks kat situ buat jelingan tajam.. auwww!

So pasaran telah pun dilebarkan ke daerah Selayang... Selamat Datang Selayang... Selayang ku Sayang.. kata kata Majlis Daerah Selayang yang pernah saman parking kereta aku...

Jap tadi pembantu aku sms barang barang yang kehabisan... panjang tul... aku ingat kena order kat kilang la... baru je rasanya beli... dah habis...

So... kalau sesiapa yang tahu kat mana boleh dapat "food plastic wrapping" yang murah... beritahu aku...

Atau, aku akan buat bungkusan baru... plastik kedap udara... ok apa!

(Entah siapa yang baca topik mengarut ni tak lee)..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan